• 2108103026
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Δευ - Παρ 8:15 - 14:15
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την βράβευση του σχολείου μας ,των μαθητών και των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στο καινοτόμο  ευρωπαικό πρόγραμμα etwinning   με τίτλο << 3,2,1, Action!>> ,το οποίο εκπονήθηκε τη σχολική χρονιά 2014-2015. Το έργο τιμήθηκε με την  ελληνική ετικέτα ποιότητας η οποία δίνεται από την κρατική Υπηρεσία Υποστήριξης έργων etwinning αν τα έργο τηρεί συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας.Οι μαθητές που συμμετείχαν θα πάρουν την επίσημη βεβαίωση συμμετοχής τους  ηλεκτρονικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για το λόγο αυτό θα υπάρξει νεώτερη ανακοίνωση σύντομα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!

sab1


 Ιούνιος(συνέχεια)

Την Τετάρτη 10-06-2015 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η προγραμματισμένη εκδήλωση παρουσίασης-αποτίμησης του καινοτόμου προγράμματος e-Twinning με τίτλο <<3,2,1 Action !>>.Τα παιδιά που συμμετείχαν, παρουσίασαν σε  γονείς ,σε εκπροσώπους  της εκπαίδευσης  και της τοπικής αυτοδιοίκησης τις δράσεις του προγράμματος και εξέφρασαν τα συναισθήματά  τους  από την συμμετοχή τους σε αυτό. Επίσης, δόθηκαν έπαινοι στα παιδιά  για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα e-Twinning.

Οι  παρευρισκόμενοι  μετά το τέλος της παρουσίασης ,περιηγήθηκαν  στην έκθεση  με φωτογραφίες και δημιουργίες των παιδιών από τις διάφορες δράσεις που πραγματοποίησαν  στη διάρκεια του προγράμματος.Επίσης, κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους  στο βιβλίο επισκεπτών. Τέλος, ξεφύλλισαν το παραμύθι ?δημιουργία των παιδιών όλων των συνεργαζόμενων χωρών.

Οι μαθητές βιντεοσκοπήθηκαν σε αποχαιρετιστήρια τραγούδια για τους καινούριους φίλους τους.

Οι εκπαιδευτικοί που  συμμετείχαν στο  πρόγραμμα ευχαριστούν τους γονείς και τα παιδιά για την αγάπη με την οποία αγκάλιασαν την προσπάθεια αυτή.

{gallery}iouniossunexeia{/gallery}


Δράσεις Μαϊου (συνέχεια)

Α)Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο των εταίρων για τις πόλεις κατοικίας τους και συμπλήρωσαν  φυλλάδια εργασίας σχετκά με το θέμα,τα οποία είχαν σταλεί από τις συνεργαζόμενες χώρες. Το ίδιο κάναμε εμείς στέλνοντάς τους ένα κουίζ που δημιουργήσαμε για την πόλη μας. Τα  παιδιά στις άλλες χώρες τα συμπλήρωσαν και μας έστειλαν σχετικά βίντεο και φωτογραφίες .

Β)Άρχισε από  τους μαθητές  η από κοινού συγγραφή του παραμυθιού που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή όλων των μυθικών ηρώων από τις χώρες ?εταίρους.Χρησιμοποιήθηκαν  ψηφιακά εργαλεία που επέτρεπαν την παράλληλη συγγραφή.Οι μαθητές κάθε χώρας  συνέχιζαν το παραμύθι από εκεί που σταματούσε η προηγούμενη.Το αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό παραμύθι με έμφαση στη συνεργασία και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.

Το παραμύθι  θα παρουσιαστεί σε ηλεκτρονική μορφή στην πλατφόρμα twinspace.

Γ)Προχωρήσαμε στη δημιουργία οπτικών λεξικών ,όπου τα παιδιά βιντεοσκοπήθηκαν προφέροντας χρήσιμες ,για την επικοινωνία, λέξεις ή εκφράσεις στα Ελληνικά και Αγγλικά.Η ίδια δραστηριότητα έγινε από τους εταίρους,Στο τέλος, δημιουργήσαμε ένα πολλαπλό λεξικό -βίντεο,όπου τα παιδιά έμαθαν κάποιες από τις λέξεις που άκουσαν  σε όλες τις γλώσσες των εταίρων, τις πρόφεραν στις σχετικές γλώσσες καθώς και στα Αγγλικά. Έτσι συνειδητοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο ότι η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός επικοινωνίας.

Δ) Καταγράψαμε κάποια συναισθήματα για το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό ψηφιακό εργαλείο,PixtonComics,όπου εστιάζει στη δημιουργία κόμικς ως μέσο  έκφρασης συναισθημάτων.

Ιούνιος

Α) Δημιουργήσαμε ένα διασκεδαστικό αποχαιρετιστήριο βίντεο με τη δημιουργία ενός ζωντανού σχηματισμού καρδιάς από τα ίδια τα παιδιά στο μάθημα της γυμναστικής. Παράλληλα δημιουργήσαμε και βιντεοσκοπήσαμε τραγούδια που  οι στίχοι τους εστιάζουν στη συνεργασία και την ομαδικότητα.

Β) Μια ομάδα παιδιών δημιούργησε την πρόσκληση για την εκδήλωση παρουσίασης -αποτίμησης  του προγράμματος μας σε γονείς ,εκπαιδευτικούς και παιδιά.

Τα υπόλοιπα παιδιά χωρίστηκαν σε αντίστοιχες ομάδες εργασιών προιετοιμασίας για την ίδια εκδήλωση(διακοσμητές, αφηγητές κλπ.)  

{gallery}iounios{/gallery}


Απρίλιος (συνέχεια)

Α) Οι μαθητές της Δ1 τάξης πραγματοποίησαν περίπατο σε κοντινό άλσος,όπου έκαναν πικνικ,περιεργάστηκαν στοιχεία του δασικού οικοσυστήματος και βιντεοσκοπήθηκαν σε διάφορα σημεία του χώρου(εκκλησία, εμπορικό κέντρο,παιδική χαρά κ.ά.) ως μέρος του συνολικού βίντεο που αφορά  στη θεματική Η πόλη μου.

Β)Τα παιδιά δημιούργησαν  στους υπολογιστές εικονικές αναπαραστάσεις(vokis) χρησιμοποιώντας τες  ως εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας με τους εταίρους φίλους τους.Η δραστηριότητα αυτή είχε διπλή χρησιμότητα αφού τους υπέδειξε έναν  ασφαλή τρόπο επικοινωνίας με φίλους μέσω διαδικτύου χωρίς προσωπική έκθεση.

Μάιος

Α)Πραγματοποιήθηκε απευθείας σύνδεση με τους εταίρους φίλους της Ισπανίας μέσω Skype.Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν ιδιαιτέρως και επικοινώνησαν ρωτώντας και απαντώντας σε ερωτήσεις τους φίλους τους.

Β)Άρχισε η από κοινού συγγραφή ενός παραμυθιού που χρησιμοποιεί ήρωες παραδοσιακών μύθων των τεσσάρων χωρών.Η συγγραφή γίνεται χρησιμοποιώντας τα εκπαιδευτικά εργαλεία Web 2.0  τα οποία επιτρέπουν σε μαθητές από διαφορετικές τάξεις ή χώρες να εκτελούν την ίδια δραστηριότητα ταυτόχρονα σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα εργασίας.

Γ) Τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξέφραζαν την επιθυμία να μάθουν λέξεις ή φράσεις στη γλώσσα των εταίρων.Γι?αυτό αποφασίστηκε από κοινού η δημιουργία ενός οπτικοακουστικού λεξικού όπου τα παιδιά κάθε χώρας βιντεοσκοπούνται και λένε λέξεις ή εκφράσεις στα Αγγλικά(κοινή για όλους γλώσσα επικοινωνίας) και στη συνέχεια στη μητρική τους γλώσσα.

Ολοκληρώθηκε η δημιουργία του βίντεο για τη θεματική  Η πόλη μου. Σ?αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς που τους ζητήθηκε να συνοδεύσουν τα παιδιά τους σε χώρους βιντεοσκόπησης  στη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου και το έκαναν με χαρά διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο το έργο μας.

{gallery}aprilios{/gallery}



  Θερμοπυλών 4 Μελίσσια 15127