Απρίλιος (συνέχεια)
Α) Οι μαθητές της Δ1 τάξης πραγματοποίησαν περίπατο σε κοντινό άλσος,όπου έκαναν πικνικ,περιεργάστηκαν στοιχεία του δασικού οικοσυστήματος και βιντεοσκοπήθηκαν σε διάφορα σημεία του χώρου(εκκλησία, εμπορικό κέντρο,παιδική χαρά κ.ά.) ως μέρος του συνολικού βίντεο που αφορά στη θεματική Η πόλη μου.
Β)Τα παιδιά δημιούργησαν στους υπολογιστές εικονικές αναπαραστάσεις(vokis) χρησιμοποιώντας τες ως εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας με τους εταίρους φίλους τους.Η δραστηριότητα αυτή είχε διπλή χρησιμότητα αφού τους υπέδειξε έναν ασφαλή τρόπο επικοινωνίας με φίλους μέσω διαδικτύου χωρίς προσωπική έκθεση.
Μάιος
Α)Πραγματοποιήθηκε απευθείας σύνδεση με τους εταίρους φίλους της Ισπανίας μέσω Skype.Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν ιδιαιτέρως και επικοινώνησαν ρωτώντας και απαντώντας σε ερωτήσεις τους φίλους τους.
Β)Άρχισε η από κοινού συγγραφή ενός παραμυθιού που χρησιμοποιεί ήρωες παραδοσιακών μύθων των τεσσάρων χωρών.Η συγγραφή γίνεται χρησιμοποιώντας τα εκπαιδευτικά εργαλεία Web 2.0 τα οποία επιτρέπουν σε μαθητές από διαφορετικές τάξεις ή χώρες να εκτελούν την ίδια δραστηριότητα ταυτόχρονα σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα εργασίας.
Γ) Τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξέφραζαν την επιθυμία να μάθουν λέξεις ή φράσεις στη γλώσσα των εταίρων.Γι?αυτό αποφασίστηκε από κοινού η δημιουργία ενός οπτικοακουστικού λεξικού όπου τα παιδιά κάθε χώρας βιντεοσκοπούνται και λένε λέξεις ή εκφράσεις στα Αγγλικά(κοινή για όλους γλώσσα επικοινωνίας) και στη συνέχεια στη μητρική τους γλώσσα.
Ολοκληρώθηκε η δημιουργία του βίντεο για τη θεματική Η πόλη μου. Σ?αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς που τους ζητήθηκε να συνοδεύσουν τα παιδιά τους σε χώρους βιντεοσκόπησης στη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου και το έκαναν με χαρά διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο το έργο μας.
{gallery}aprilios{/gallery}