

Δράσεις Μαϊου (συνέχεια)
Α)Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο των εταίρων για τις πόλεις κατοικίας τους και συμπλήρωσαν φυλλάδια εργασίας σχετκά με το θέμα,τα οποία είχαν σταλεί από τις συνεργαζόμενες χώρες. Το ίδιο κάναμε εμείς στέλνοντάς τους ένα κουίζ που δημιουργήσαμε για την πόλη μας. Τα παιδιά στις άλλες χώρες τα συμπλήρωσαν και μας έστειλαν σχετικά βίντεο και φωτογραφίες .
Β)Άρχισε από τους μαθητές η από κοινού συγγραφή του παραμυθιού που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή όλων των μυθικών ηρώων από τις χώρες ?εταίρους.Χρησιμοποιήθηκαν ψηφιακά εργαλεία που επέτρεπαν την παράλληλη συγγραφή.Οι μαθητές κάθε χώρας συνέχιζαν το παραμύθι από εκεί που σταματούσε η προηγούμενη.Το αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό παραμύθι με έμφαση στη συνεργασία και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.
Το παραμύθι θα παρουσιαστεί σε ηλεκτρονική μορφή στην πλατφόρμα twinspace.
Γ)Προχωρήσαμε στη δημιουργία οπτικών λεξικών ,όπου τα παιδιά βιντεοσκοπήθηκαν προφέροντας χρήσιμες ,για την επικοινωνία, λέξεις ή εκφράσεις στα Ελληνικά και Αγγλικά.Η ίδια δραστηριότητα έγινε από τους εταίρους,Στο τέλος, δημιουργήσαμε ένα πολλαπλό λεξικό -βίντεο,όπου τα παιδιά έμαθαν κάποιες από τις λέξεις που άκουσαν σε όλες τις γλώσσες των εταίρων, τις πρόφεραν στις σχετικές γλώσσες καθώς και στα Αγγλικά. Έτσι συνειδητοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο ότι η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός επικοινωνίας.
Δ) Καταγράψαμε κάποια συναισθήματα για το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό ψηφιακό εργαλείο,PixtonComics,όπου εστιάζει στη δημιουργία κόμικς ως μέσο έκφρασης συναισθημάτων.
Ιούνιος
Α) Δημιουργήσαμε ένα διασκεδαστικό αποχαιρετιστήριο βίντεο με τη δημιουργία ενός ζωντανού σχηματισμού καρδιάς από τα ίδια τα παιδιά στο μάθημα της γυμναστικής. Παράλληλα δημιουργήσαμε και βιντεοσκοπήσαμε τραγούδια που οι στίχοι τους εστιάζουν στη συνεργασία και την ομαδικότητα.
Β) Μια ομάδα παιδιών δημιούργησε την πρόσκληση για την εκδήλωση παρουσίασης -αποτίμησης του προγράμματος μας σε γονείς ,εκπαιδευτικούς και παιδιά.
Τα υπόλοιπα παιδιά χωρίστηκαν σε αντίστοιχες ομάδες εργασιών προιετοιμασίας για την ίδια εκδήλωση(διακοσμητές, αφηγητές κλπ.)
{gallery}iounios{/gallery}
Απρίλιος (συνέχεια)
Α) Οι μαθητές της Δ1 τάξης πραγματοποίησαν περίπατο σε κοντινό άλσος,όπου έκαναν πικνικ,περιεργάστηκαν στοιχεία του δασικού οικοσυστήματος και βιντεοσκοπήθηκαν σε διάφορα σημεία του χώρου(εκκλησία, εμπορικό κέντρο,παιδική χαρά κ.ά.) ως μέρος του συνολικού βίντεο που αφορά στη θεματική Η πόλη μου.
Β)Τα παιδιά δημιούργησαν στους υπολογιστές εικονικές αναπαραστάσεις(vokis) χρησιμοποιώντας τες ως εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας με τους εταίρους φίλους τους.Η δραστηριότητα αυτή είχε διπλή χρησιμότητα αφού τους υπέδειξε έναν ασφαλή τρόπο επικοινωνίας με φίλους μέσω διαδικτύου χωρίς προσωπική έκθεση.
Μάιος
Α)Πραγματοποιήθηκε απευθείας σύνδεση με τους εταίρους φίλους της Ισπανίας μέσω Skype.Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν ιδιαιτέρως και επικοινώνησαν ρωτώντας και απαντώντας σε ερωτήσεις τους φίλους τους.
Β)Άρχισε η από κοινού συγγραφή ενός παραμυθιού που χρησιμοποιεί ήρωες παραδοσιακών μύθων των τεσσάρων χωρών.Η συγγραφή γίνεται χρησιμοποιώντας τα εκπαιδευτικά εργαλεία Web 2.0 τα οποία επιτρέπουν σε μαθητές από διαφορετικές τάξεις ή χώρες να εκτελούν την ίδια δραστηριότητα ταυτόχρονα σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα εργασίας.
Γ) Τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξέφραζαν την επιθυμία να μάθουν λέξεις ή φράσεις στη γλώσσα των εταίρων.Γι?αυτό αποφασίστηκε από κοινού η δημιουργία ενός οπτικοακουστικού λεξικού όπου τα παιδιά κάθε χώρας βιντεοσκοπούνται και λένε λέξεις ή εκφράσεις στα Αγγλικά(κοινή για όλους γλώσσα επικοινωνίας) και στη συνέχεια στη μητρική τους γλώσσα.
Ολοκληρώθηκε η δημιουργία του βίντεο για τη θεματική Η πόλη μου. Σ?αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς που τους ζητήθηκε να συνοδεύσουν τα παιδιά τους σε χώρους βιντεοσκόπησης στη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου και το έκαναν με χαρά διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο το έργο μας.
{gallery}aprilios{/gallery}
1. Τα παιδιά επικοινώνησαν ζωντανά μέσω skype με τα παιδιά της Τουρκίας. Συστήθηκαν και διατύπωσαν ερωτήσεις αλλά και έδωσαν απαντήσεις στις ερωτήσεις που τους διατυπώθηκαν. Προηγουμένως, είχαν διατυπώσει γραπτά κάποιες ερωτήσεις προς τα παιδιά των εταίρων χωρών σε συγκεκριμένη σελίδα στο twinspace στη διάρκεια του μαθήματος της Πληροφορικής.
2. Οι μαθητές του ΣΤ2 και ΣΤ3 πήγαν περίπατο σε διάφορους χώρους της πόλης μας με τη συνοδεΙα των υπεύθυνων δασκάλων προκειμένου να βιντεοσκοπηθούν, ξεναγώντας σε διάφορες τοποθεσίες της πόλης (δημαρχείο, γήπεδα τέννις, ποδοσφαίρου, κολυμβητήριο κ.ά.). Αυτή η βιντεοσκόπηση αποτελεί μέρος του βίντεο που θα δημιουργηθεί ώστε οι εταίροι μας να γνωρίσουν την πόλη μας.
Κατά τον μήνα Μάρτιο, αλλά και στις αρχές Απριλίου οι μαθητές επεξεργάστηκαν το θέμα της παρουσίασης του σχολείου τους με διάφορους τρόπους.
Αρχικά, φωτογράφησαν χώρους του σχολείου, επεξεργάστηκαν τις φωτογραφίες τους και προχώρησαν στη δημιουργία powerpoint στο μάθημα της Πληροφορικής.
Στη συνέχεια, οι μαθητές ετοίμασαν, μόνοι ή με τη συνεργασία των δασκάλων, κείμενα στα Αγγλικά τα οποία χρησιμοποίησαν κατά τη βιντεοσκόπηση και την ξενάγηση από τους ίδιους στους χώρους του σχολείου.
Αμέσως μετά, προχωρήσαμε στη δημιουργία σχετικού βίντεο στο οποίο συμπεριλήφθηκαν οι φωτογραφίες και οι βιντεοσκοπήσεις των παιδιών.
Στα πλαίσια ανάπτυξης φιλικών σχέσεων με τους μαθητές των εταίρων μας τα παιδιά αφιέρωσαν κάποια ομαδικά παιχνίδια στο χώρο του προαύλιου χώρου με τη βοήθεια του γυμναστή τα οποία βιντεοσκοπήθηκαν και ενσωματώθηκαν στο τελικό βίντεο.
{gallery}sunexeia{/gallery}
Τα παιδιά απέκτησαν μια πληρέστερη πληροφόρηση για τον τόπο κατοικίας των εταίρων μας με τη συγκέντρωση πληροφοριών για τις σχετικές πόλεις που κατοικούν τα παιδιά και την παρουσίαση στα Αγγλικά κατά ομάδες στην τάξη.Οι εργασίες τους αναρτήθηκαν στη γωνιά etwinning του σχολείου μας.Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά προετοιμάστηκαν για την επικείμενη ζωντανή επικοινωνία μας με τους εταίρους τους επόμενους μήνες ώστε να μπορούν να διατυπώσουν πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις.