Δράσεις Μαϊου (συνέχεια)
Α)Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο των εταίρων για τις πόλεις κατοικίας τους και συμπλήρωσαν φυλλάδια εργασίας σχετκά με το θέμα,τα οποία είχαν σταλεί από τις συνεργαζόμενες χώρες. Το ίδιο κάναμε εμείς στέλνοντάς τους ένα κουίζ που δημιουργήσαμε για την πόλη μας. Τα παιδιά στις άλλες χώρες τα συμπλήρωσαν και μας έστειλαν σχετικά βίντεο και φωτογραφίες .
Β)Άρχισε από τους μαθητές η από κοινού συγγραφή του παραμυθιού που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή όλων των μυθικών ηρώων από τις χώρες ?εταίρους.Χρησιμοποιήθηκαν ψηφιακά εργαλεία που επέτρεπαν την παράλληλη συγγραφή.Οι μαθητές κάθε χώρας συνέχιζαν το παραμύθι από εκεί που σταματούσε η προηγούμενη.Το αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό παραμύθι με έμφαση στη συνεργασία και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.
Το παραμύθι θα παρουσιαστεί σε ηλεκτρονική μορφή στην πλατφόρμα twinspace.
Γ)Προχωρήσαμε στη δημιουργία οπτικών λεξικών ,όπου τα παιδιά βιντεοσκοπήθηκαν προφέροντας χρήσιμες ,για την επικοινωνία, λέξεις ή εκφράσεις στα Ελληνικά και Αγγλικά.Η ίδια δραστηριότητα έγινε από τους εταίρους,Στο τέλος, δημιουργήσαμε ένα πολλαπλό λεξικό -βίντεο,όπου τα παιδιά έμαθαν κάποιες από τις λέξεις που άκουσαν σε όλες τις γλώσσες των εταίρων, τις πρόφεραν στις σχετικές γλώσσες καθώς και στα Αγγλικά. Έτσι συνειδητοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο ότι η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός επικοινωνίας.
Δ) Καταγράψαμε κάποια συναισθήματα για το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό ψηφιακό εργαλείο,PixtonComics,όπου εστιάζει στη δημιουργία κόμικς ως μέσο έκφρασης συναισθημάτων.
Ιούνιος
Α) Δημιουργήσαμε ένα διασκεδαστικό αποχαιρετιστήριο βίντεο με τη δημιουργία ενός ζωντανού σχηματισμού καρδιάς από τα ίδια τα παιδιά στο μάθημα της γυμναστικής. Παράλληλα δημιουργήσαμε και βιντεοσκοπήσαμε τραγούδια που οι στίχοι τους εστιάζουν στη συνεργασία και την ομαδικότητα.
Β) Μια ομάδα παιδιών δημιούργησε την πρόσκληση για την εκδήλωση παρουσίασης -αποτίμησης του προγράμματος μας σε γονείς ,εκπαιδευτικούς και παιδιά.
Τα υπόλοιπα παιδιά χωρίστηκαν σε αντίστοιχες ομάδες εργασιών προιετοιμασίας για την ίδια εκδήλωση(διακοσμητές, αφηγητές κλπ.)
{gallery}iounios{/gallery}