• 2108103026
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Δευ - Παρ 8:15 - 14:15

2023-2025: Erasmus+ , Soil TO Plate (STOP)

Ευρετήριο Άρθρου

Καλώς ήρθατε στο έργο / Welcome to the project

Το "Soil TO Plate" είναι ένα έργο eTwinning / Erasmus+ KA2 (2023-1-FR01-KA210-SCH-000151573).

Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό σχολικό έργο που στοχεύει να παρέχει στους μαθητές και τις μαθήτριες τεσσάρων δημοτικών σχολείων στη Γαλλία, την Ελλάδα,
τη Βουλγαρία και την Πορτογαλία μια καλύτερη κατανόηση της σύνδεσης μεταξύ ανθρώπου και φύσης μέσω του "φαγητού".

Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται και συνεργάζονται, ώστε οι μαθητές να μπορούν:
- Να παρατηρούν και να κατανοούν την προέλευση των τροφίμων και τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον.
- Να ενεργούν με οικολογικά υπεύθυνο τρόπο.
- Να συνεργάζονται.
- Να αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες.

Καθ' όλη τη διάρκεια του έργου θα ασχοληθούμε με διαφορετικά θέματα: το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή· την ενέργεια και τους πόρους·
τις διεθνείς σχέσεις και την αναπτυξιακή συνεργασία· τις κοινές αξίες και την πολιτική και την ενεργό συμμετοχή.


Παρουσίαση του έργου / Project presentation


Αυτή είναι η παρουσίαση του έργου μας.

 

ENGLISH

 This is the presentation of our project:

"Soil TO Plate" is a European school project which aims to make pupils of four primary schools in France, Greece, Bulgaria and Portugal better understand the link between humans and nature through the feed.
Teachers train and cooperate so that students will be able to:
- observe and understand the origin of food and its link with the surrounding environment
- act in an eco-responsible way
- cooperate
- strengthen key skills


This partnership provides:
- a transnational project launch meeting,
- a semester to observe and understand the origin of food and its link with the surrounding environment,
- a transnational management meeting,
- a semester to act in an eco-responsible way: the soil,
- a transnational management meeting,
- a semester to act in an eco-responsible way: the plate,
- a transnational management meeting,
- one semester to become a European eco-citizen from "Soil TO Plate".


This partnership allows teachers to share and enrich their teaching practices for sustainable development. Students develop their key skills by cooperating with European schools to learn about the origin of food, identify harmful human behavior, and act as responsible European eco-citizens from "Soil TO Plate". They create a sustainable vegetable garden towards a reasoned diet, reduce waste and fight against food waste.
 

Français

 

"Du sol à l'assiette" est un projet scolaire européen qui a pour objectif de mieux faire comprendre aux élèves de quatre écoles primaires de France, de Grèce, de Bulgarie et du Portugal le lien entre l'humain et la nature à travers l'alimentation.
Les professeurs se forment et coopèrent pour que les élèves puissent :
- observer et comprendre l'origine des aliments et leur lien avec l'environnement proche,
- agir de manière éco-responsable,
- coopérer,
- renforcer les compétences clés.


Le partenariat prévoit :
- une réunion transnationale de lancement de projet
- un semestre pour observer et comprendre l'origine des aliments et leur lien avec l'environnement proche
- une réunion transnationale de gestion
- un semestre pour agir de manière éco-responsable : le sol
- une réunion transnationale de gestion
- un semestre pour agir de manière éco-responsable : l'assiette
- une réunion transnationale de gestion
- un semestre pour devenir un éco-citoyen européen "du sol à l'assiette"


Ce partenariat permet aux professeurs d'échanger et d'enrichir leurs pratiques de l'enseignement du développement durable. Les élèves développent leurs compétences clés en coopérant avec des écoles européennes pour connaître
l'origine des aliments, identifier les comportements nuisibles de l'Homme, et agir en éco-citoyens européens responsables "du sol à l'assiette". Ils créent un potager durable vers une alimentation raisonnée, réduisent les déchets et luttent contre le
gaspillage alimentaire.

 

 

Ελληνικά

 

Το «From Soil to Plate» είναι ένα ευρωπαϊκό σχολικό πρόγραμμα που στοχεύει να προσφέρει σε μαθητές από τέσσερα δημοτικά σχολεία στη Γαλλία, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Πορτογαλία μια καλύτερη κατανόηση της σχέσης μεταξύ ανθρώπου και φύσης μέσω της «τροφής».
Οι δάσκαλοι εκπαιδεύονται και συνεργάζονται ώστε οι μαθητές να μπορούν:
- παρατηρήστε και κατανοήστε την προέλευση των τροφίμων και τη σχέση τους με το κοντινό περιβάλλον,
- ενεργούν με οικολογικά υπεύθυνο τρόπο,
- συνεργάζονται,
- Ενίσχυση βασικών δεξιοτήτων.


Η συνεργασία παρέχει:
- μια διεθνική συνάντηση έναρξης έργου
- ένα εξάμηνο παρακολούθησης και κατανόησης της προέλευσης των τροφίμων και της σχέσης τους με το περιβάλλον
- μια διεθνική συνάντηση διαχείρισης
- ένα εξάμηνο για να ενεργήσει με οικολογικά υπεύθυνο τρόπο: το έδαφος
- μια διεθνική συνάντηση διαχείρισης
- ένα εξάμηνο για να ενεργήσει με οικολογικά υπεύθυνο τρόπο: το πιάτο
- μια διεθνική συνάντηση διαχείρισης
- ένα εξάμηνο για να γίνεις Ευρωπαίος οικοπολίτης «από το έδαφος στο πιάτο»


Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να ανταλλάσσουν και να εμπλουτίζουν τις πρακτικές τους στη διδασκαλία της βιώσιμης ανάπτυξης. Οι μαθητές αναπτύσσουν τις βασικές τους δεξιότητες συνεργαζόμενοι με ευρωπαϊκά σχολεία για μάθηση
την προέλευση των τροφίμων, να προσδιορίζουν την επιβλαβή ανθρώπινη συμπεριφορά και να ενεργούν ως υπεύθυνοι ευρωπαίοι οικολογικοί πολίτες «από το έδαφος στο πιάτο». Δημιουργούν έναν βιώσιμο λαχανόκηπο για βιώσιμη διατροφή, μειώνουν τα απόβλητα και καταπολεμούν
απόβλητα τροφίμων.

 

 

Português

“Do Solo ao Prato” é um projeto escolar europeu que visa proporcionar aos alunos de quatro escolas primárias em França, Grécia, Bulgária e Portugal uma melhor compreensão da ligação entre o homem e a natureza através da 'comida'.
Os professores treinam e cooperam para que os alunos possam:
- observar e compreender a origem dos alimentos e a sua ligação com o ambiente próximo,
- agir de forma ecologicamente responsável,
- colaborar,
- fortalecer competências essenciais.


A parceria proporciona:
- uma reunião de lançamento de projeto transnacional
- um semestre para observar e compreender a origem dos alimentos e a sua ligação com o meio envolvente
- uma reunião de gestão transnacional
- um semestre para agir de forma ecologicamente responsável: o solo
- uma reunião de gestão transnacional
- um semestre para atuar de forma ecologicamente responsável: o prato
- uma reunião de gestão transnacional
- um semestre para se tornar um ecocidadão europeu “do solo ao prato”


Esta parceria permite aos professores trocar e enriquecer as suas práticas no ensino do desenvolvimento sustentável. Os alunos desenvolvem as suas competências essenciais cooperando com escolas europeias para aprender
a origem dos alimentos, identificar comportamentos humanos nocivos e agir como cidadãos ecológicos europeus responsáveis ​​"do solo ao prato". Eles criam uma horta sustentável para uma alimentação sustentável, reduzem o desperdício e lutam contra
desperdício de comida.

 

български

 

„От пръст до чиния“ е европейски училищен проект, който има за цел да предостави на учениците от четири основни училища във Франция, Гърция, България и Португалия по-добро разбиране на връзката между хората и природата чрез „храната“.
Учителите обучават и си сътрудничат, така че учениците да могат:
- наблюдават и разбират произхода на храната и връзката им с околната среда,
- действайте по екологично отговорен начин,
- сътрудничат,
- укрепване на ключови умения.


Партньорството осигурява:
- среща за стартиране на транснационален проект
- семестър за наблюдение и разбиране на произхода на храната и връзката им със заобикалящата среда
- транснационална среща на ръководството
- семестър, за да действате по еко-отговорен начин: почвата
- транснационална среща на ръководството
- семестър, за да действате по еко-отговорен начин: чинията
- транснационална среща на ръководството
- семестър, за да станете европейски екогражданин „от почвата до чинията“


Това партньорство позволява на учителите да обменят и обогатяват своите практики в преподаването на устойчиво развитие. Учениците развиват ключовите си умения, като си сътрудничат с европейски училища, за да учат
произхода на храните, идентифицирайте вредното човешко поведение и действайте като отговорни европейски екограждани „от почвата до чинията“. Те създават устойчива зеленчукова градина към устойчиво хранене, намаляват отпадъците и се борят срещу
хранителни отпадъци.


Ημερολόγιο του έργου / Project calendar

Αυτό είναι το ημερολόγιο του έργου.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023

1) Οι εκπαιδευτικοί συστήνονται στη σελίδα 2.3:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/teachers-introduce-themselves-0

2) Οι εκπαιδευτικοί προσθέτουν μια ετικέτα για το σχολείο τους στον χάρτη της Ευρώπης στη σελίδα 2.1:

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1GbwbP1Mu2fuCItx2NTNcOmpTxLvddbs&usp=sharing

3) Οι εκπαιδευτικοί γράφουν τις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις καθώς και του σχολείου τους στη σελίδα 2.2:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/our-addresses

4) Οι εκπαιδευτικοί διαβάζουν το πλάνο υλοποίησης του έργου στη σελίδα 3.1:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/organising-project-together

5) Οι εκπαιδευτικοί εγγράφονται στην ομάδα του έργου στο Facebook:

https://www.facebook.com/SoilTOPlate.STOP

 

6) Το έργο παρουσιάζεται στους μαθητές και τις μαθήτριες στη σελίδα 1.1.


7) Οι μαθητές και οι μαθήτριες προσκαλούνται στο TwinSpace.

8)  Οι μαθητές και οι μαθήτριες παίζουν το κουίζ ηλεκτρονικής ασφάλειας στη σελίδα 4.

 
9) Εκπαιδευτικοί και μαθητές δημιουργούν βίντεο για το σχολείο και την πόλη τους και τα δημοσιεύουν στη σελίδα 2.4

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/videos-our-schools-and-cities

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023

1) Διαγωνισμός λογότυπου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να επιλέξουν τα υλικά που θέλουν.

Θα επιλέξουμε τα 3 καλύτερα λογότυπα από κάθε σχολείο και θα τα φέρουμε στην κινητικότητα στη Γαλλία.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην κινητικότητα στη Γαλλία θα ψηφίσουν για το λογότυπο του έργου.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/logo-contest

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023

1) Κινητικότητα στη Γαλλία

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-france

2) 1η Έρευνα για τους μαθητές και τις μαθήτριες

Οι μαθητές και ο μαθήτριες απαντούν στην πρώτη έρευνα για το έργο.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/1st-survey-students

3) 1η Έρευνα για τους/τις εκπαιδευτικούς

Οι εκπαιδευτικοί απαντούν στην 1η έρευνα για το έργο και την κινητικότητα στη Γαλλία.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/1st-survey-teachers-meeting-france


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2024

1) Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου για τα απειλούμενα είδη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες αναζητούν πληροφορίες για δύο απειλούμενα είδη στη χώρα τους. 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες εκτελούν τις εργασίες σύμφωνα με τον πίνακα στη σελίδα 6.2.1.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/ebook

 

2) Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν για τη φύτευση των σπόρων και πώς αναπτύσσονται τα λαχανικά, τα φρούτα και τα φυτά.

 

3) Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν πώς η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τη γεωργία.

 

4) Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν για όλα τα ζωντανά όντα που εμπλέκονται στη διαδικασία της καλλιέργειας τροφίμων.

 

5) Οι μαθητές και οι μαθήτριες αξιολογούν τις  (έδαφος, νερό, ήλιος, κ.ά.) για να δημιουργήσουν έναν λαχανόκηπο προσαρμοσμένο στους τοπικούς περιορισμούς.


ΜΑΪΟΣ 2024

1) Κινητικότητα στην Πορτογαλία

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-portugal

 

2)  2η Έρευνα για τους/τις εκπαιδευτικούς

Οι εκπαιδευτικοί απαντούν στη 2η έρευνα για το έργο και την κινητικότητα στην Πορτογαλία. 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/2nd-survey-teachers-meeting-portugal

ΙΟΥΝΙΟΣ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

1)  Οι εκπαιδευτικοί διαμοιράζονται το ηλεκτρονικό βιβλίο για τα απειλούμενα είδη(PDF and video)με την κοινότητα

 

2) Εκπαιδευτικοί και μαθητές δημιουργούν λαχανόκηπους: επιλέγουν τον κατάλληλο χώρο για καλλιέργεια, κάνουν διερεύνηση των αναγκών  (εργαλεία, σανίδες, επιφανειακό χώμα, άχυρο, σπόροι, κ.ά.), προετοιμάζουν το έδαφος για φύτευση, ξεκινούν να σπέρνουν, οργανώνουν τη συντήρηση των εργασιών στο σχολείο, συλλέγουν φρούτα και λαχανικά, αναλύουν, μελετούν τις καλλιέργειες και κάνουν αναπροσαρμογές.

 

3) Τα σχολεία συνάπτουν τοπικές συνεργασίες.

 

4) Βιωσιμότητα του έργου (επιλογή ποικιλιών ανθεκτικών στην ξηρασία,  ανάκτηση νερού, προγραμματισμένη άρδευση, κ.ά.).

 

5) Οι μαθητές και οι μαθήτριες απαντούν στο Mentimeter: 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/collaborative-work-0

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

1) Κινητικότητα στην Ελλάδα

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-greece

2)  3η Έρευνα για τους/τις εκπαιδευτικούς

Οι εκπαιδευτικοί απαντούν στην 3η έρευνα για το έργο και την κινητικότητα στην Ελλάδα: 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/3rd-survey-teachers-meeting-greece

3)  2η Έρευνα για τους μαθητές/τις μαθήτριες

Οι μαθητές και οι μαθήτριες απαντούν στην 3η έρευνα για το έργο.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/2nd-survey-students

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 - ΜΑΪΟΣ 2025

1) Εκπαιδευτικοί και μαθητές συνεχίζουν με τους λαχανόκηπους.

 

2) Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανοούν τη διατροφική ισορροπία και την ποιότητα των τροφίμων.

 

3) Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανοούν τον οικολογικό αντίκτυπο της γεωργίας μεγάλης κλίμακας, των εισαγωγών και της έλλειψης σεβασμού της εποχικότητας.

 

4) Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν βιβλίο συνταγών "Soil TO Plate recipes":

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/collaborative-work-1

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιλέγουν μια συνταγή και δημιουργούν ένα βίντεο με τις οδηγίες εκτέλεσης της συνταγής. Οι συνταγές και τα βίντεο είναι συγκεντρωμένα στις Παρουσιάσεις Google και κοινοποιούνται στις κοινότητες.

 

https://docs.google.com/presentation/d/1thqXVlML1izIuBlptfpu2lcF-DNKCaHdQo0pHrNZAcg/edit?slide=id.p#slide=id.p

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαγειρεύουν όλες τις συνταγές στο σχολείο και συμμετέχουν  στα διαδικτυακά εργαστήρια μαγειρικήςμεταξύ των των σχολείων.

 

5) ΚΟΥΙΖ

Κάθε σχολείο δημιουργεί 3 ερωτήσεις για το κουίζ. Οι ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχέση με τη χώρα, την πόλη ή τις δράσεις του έργου.

Πρόσθεσε  ερωτήσεις:

https://quizizz.com/admin/assessment/682368fdc5424f1448cf28af?source=lesson_share

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παίζουν το κουίζ.

https://quizizz.com/admin/quiz/682368fdc5424f1448cf28af

 

6) Οι μαθητές και οι μαθήτριες κάνουν χειροτεχνίες με ανακυκλώσιμα υλικά.

 

ΜΑΪΟΣ 2025

1) Κινητικότητα στη Βουλγαρία 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-bulgaria

 

2) 4η Έρευνα για τους/τις εκπαιδευτικούς

Οι εκπαιδευτικοί απαντούν στην 4η έρευνα για το έργο και την κινητικότητα στη Βουλγαρία:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/4th-survey-teachers-meeting-bulgaria

ΜΑΪΟΣ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2025

1) Τελευταία Εκδήλωση: Ημέρα της Ευρώπης

Τα σχολεία οργανώνουν μια τελική εκδήλωση για να γιορτάσουν την Ημέρα της Ευρώπης και το έργο. Μοιράζονται τα τελικά προϊόντα.

 https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/european-day-2025

 

2) Τελικό έρευνα για τους/τις εκπαιδευτικούς:

 https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/5th-survey-teachers


ENGLISH

This is the project calendar

October 2023

 

1) Teachers introduce themselves on page 2.3:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/teachers-introduce-themselves-0

 

 

2) They add a tag for their school to the map of Europe on page 2.1:

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1GbwbP1Mu2fuCItx2NTNcOmpTxLvddbs&usp=sharing

 

3) They write their email addresses and their school’s address on page 2.2:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/our-addresses

 

 

4) They read the project plan on page 3.1: 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/organising-project-together

 

5) They join the Facebook group of the project: 

https://www.facebook.com/SoilTOPlate.STOP

 

6) The project is presented to students on page 1.1.


7) Students are invited to TwinSpace

 

8)  They play the e-safety quiz on page 4

 

9) Teachers and students create a video about their schools and cities and post it on page 2.4

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/videos-our-schools-and-cities

 

 

NOVEMBER 2023

 

1) Logo contest

Our pupils can choose the materials they want.

We will choose the 3 best logos in each school and bring them to the mobility in France.

The teachers participating in the mobility in France will vote on the logo for the project.

 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/logo-contest

 

DECEMBER 2023

 

1) Mobility in France

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-france

 

2) 1st survey for Students

Students answer the first survey about the project.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/1st-survey-students

 

3) 1st survey for Teachers

Teachers answer the first survey about the project and the mobility in France.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/1st-survey-teachers-meeting-france

 

 

JANUARY - MAY 2024

 

1) Creation of the eBook on Endangered Species

Students search for information about 2 endangered species in their country. 

Students perform the tasks according to the table on page 6.2.1.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/ebook

 

 

2) Students learn about planting seeds and how vegetables, fruit and plants grow.

 

3) Students learn about how climate change affects agriculture.

 

4) Students learn about all the living beings which are involved in the process of growing food.

 

5) Students assess the needs (soil, water, sunlight, etc.) to create a vegetable garden adapted to local restrictions.

 

MAY 2024

 

1) Mobility in Portugal

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-portugal

 

2) 2nd survey for Teachers

Teachers answer the first survey about the project and the mobility in Portugal.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/2nd-survey-teachers-meeting-portugal

 

 

JUNE - OCTOBER 2024

 

1) Teachers share the eBook about endangered species (PDF and video) with the community 

 

2) Teachers and students create vegetable gardens: choose the appropriate growing site; make an inventory of needs (tools, planks, topsoil, straw, seeds, etc.); prepare the land for planting; start sowing; organize crop maintenance at school; harvest fruits and vegetables; analyze, study the crops and readjust

 

3) Schools establish local partnerships

 

4) Sustainability of the project (choice of drought-resistant varieties, water recovery, scheduled irrigation, etc.)

 

5) Students answer the Mentimeter

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/collaborative-work-0

 

OCTOBER 2024

 

1) Mobility in Greece

 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-greece

 

2) 3rd survey for Teachers

Teachers answer the first survey about the project and the mobility in Greece.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/3rd-survey-teachers-meeting-greece

 

3) 2nd survey for Students

Students answer the first survey about the project.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/2nd-survey-students

 

 

OCTOBER 2024 - MAY 2025

 

1) Students and teachers continue with the vegetable gardens.

 

2) Students understand the nutritional balance and quality of food.

 

3) Students understand the ecological impact of large-scale agriculture, imports, and lack of respect for seasonality.

 

4) Students create the book "Soil TO Plate recipes".

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/collaborative-work-1

 

Students choose a recipe and create a video with a tutorial for their recipe. The recipes and videos are joined on Google Slides and shared with the communities. 

 

https://docs.google.com/presentation/d/1thqXVlML1izIuBlptfpu2lcF-DNKCaHdQo0pHrNZAcg/edit?slide=id.p#slide=id.p

 

Students cook all the recipes at school and participate in online cooking workshops between schools.

 

5) QUIZ

Each school creates 3 questions for the quiz. The questions can be about the country, the city or the activities of the project.

To add the questions:

https://quizizz.com/admin/assessment/682368fdc5424f1448cf28af?source=lesson_share

 

Students play the quiz.

https://quizizz.com/admin/quiz/682368fdc5424f1448cf28af

 

6) Students create arts and crafts with recycled materials.

 

MAY 2025

 

1) Mobility in Bulgaria 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/mobility-bulgaria

 

2) 4th survey for Teachers

Teachers answer the first survey about the project and the mobility in Bulgaria.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/4th-survey-teachers-meeting-bulgaria

 

MAY - JUNE 2025

 

1) Final event: Europe Day

Schools organise a final event to celebrate Europe Day and their project. They share the project outcomes.

 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/european-day-2025

 

2) Final survey for Teachers

 

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/soil-plate-stop/twinspace/pages/5th-survey-teachers


Τα σχολεία μας στον χάρτη της Ευρώπης / Our schools on the map of Europe

Αυτά είναι τα σχολεία που συμμετέχουν στο έργο: 
These are the schools taking part in the project:

 


Οι εκπαιδευτικοί συστήνονται / Teachers introduce themselves

Αυτή είναι η φανταστική ομάδα που συμμετέχει στο έργο μας!

This is the fantastic team participating in our project!

 


Βίντεο των σχολείων και των πόλεων / Videos of our schools and cities

Μαθητές και Εκπαιδευτικοί δημιουργούν βίντεο για τα σχολεία και την πόλη τους.

Students and Teachers create videos of their schools and cities. 



4th "Dimcho Debeliyanov" city Blagoevgrad, Bulgaria



Melissia, Greece: We walk around our town./ Created by the students of the 5th grade

1o Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων / 1st Primary School of Melissia
Come and visit our school,1st Primary School of Melissia !


Δραστηριότητες  στο σχολείο / Activities at school


Εκδήλωση καλωσορίσματος / Welcome ceremony

Συνάντηση 1η στο σχολείο Besse-sur-Issole Γαλλία από τις 4 έως τις  8  Δεκεμβρίου  2023.
Ημέρα 1

Καλωσόρισμα των συνεργατών μας από τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και την Πορτογαλία με μια τελετή στην οποία θα παραστούν ο Επιθεωρητής μας, κ. Christophe Philbert, η εκπαιδευτική σύμβουλος κα Sandrine Miesch, ο Δήμαρχος, κ. Eric Collin, ορισμένοι εκπρόσωποι γονέων, ο εκπρόσωπος τύπου Var Matin με την κα Marie Lombard, ο φωτογράφος, ο κ. Jean-Luc Planat, ορισμένοι ενδιαφερόμενοι με τον Jean-Baptiste από το "Les chants des colibris", καθώς και εκπαιδευτικοί και μαθητές του σχολείου.


Meeting 1 in Besse-sur-Issole France from 4th to 8th of December 2023.
Day 1
Welcoming our partners from Bulgaria, Greece and Portugal with a ceremony with the attendance of our Inspector, Mr Christophe Philbert, an educational advisor, Ms Sandrine Miesch, the Mayor, Mr Eric Collin, some parent representatives, the Press Var Matin with Ms Marie Lombard, the photograph, Mr Jean-Luc Planat, some stakeholders with Jean-Baptiste from "Les chants des colibris", and teachers and pupils of the school.

 

Welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

welcome ceremony

 

welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

Η ομιλία του Fabrice Bonfiglio, διευθυντή του γαλλικού σχολείου

The speech of Fabrice Bonfiglio, Headmaster of the French school

Welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

Welcome ceremony

 

Παρακολούθηση παρουσιάσεων.

Watching school presentations.

 

Welcome ceremony

Συναντήσεις έργου / Project meetings

Συνάντηση 1η στο σχολείο Besse-sur-Issole στη Γαλλία από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου 2023.

Meeting 1 in Besse-sur-Issole France from 4th to 8th of December 2023.

Ημέρα 1

Εκλογές για το τελικό λογότυπο του έργου


Day 1

Elections of the final logo of the project

#erasmus#erasmusplusproject#soiltoplate#france#bessesurissole

 
Logo voting

 


Ημέρα 5

Τελευταία συνάντηση διαχείρισης έργου και προετοιμασία του Twinspace Soil To Plate STOP


Day 5
Last project management meeting and preparing the Twinspace Soil To Plate STOP

Επίσκεψη στις τάξεις / Visiting the classes

Συνάντηση 1η στο σχολείο Besse-sur-Issole στη Γαλλία από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου 2023.

Meeting 1 in Besse-sur-Issole France from 4th to 8th of December 2023.

Ημέρα 1

Πρώτη επίσκεψη στις τάξεις


Day 1
First visit of the classes

Ψηφοφορία για το λογότυπο / Logo voting
Συνάντηση 1η στο σχολείο Besse-sur-Issole στη Γαλλία από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου 2023.
Meeting 1 in Besse-sur-Issole France from 4th to 8th of December 2023.

Ημέρα 1
Εκλογές για το τελικό λογότυπο του έργου

Day 1
Elections of the final logo of the project

Logo voting

Logo voting

Και το τελικό λογότυπο είναι ...

And the final logo is....

 

Logo

Δραστηριότητες στο σχολείο / Activities at school


Συνεργατική δουλειά / Collaborative work

Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν ένα συννεφόλεξο χρησιμοποιώντας το Mentimeter.

Students create a wordcloud using Mentimeter.


Οι μαθητές και οι μαθήτριες ακολουθούν τον σύνδεσμο και απαντούν στην ερώτηση:

Όταν σκέφτεσαι τη φράση "Από το χώμα στο πιάτο μας", τι σού έρχεται στο μυαλό;


Students follow the link and answer the question:

When you think of "Soil TO Plate", what comes to your mind?

 

https://www.menti.com/al9wo9d2kkau



Fernanda Soares, Dr. Francisco Sanches School Cluster, Braga, Portugal




Ελλάδα: To Mentimeter στην τάξη σχετικά με λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτονται το έργο Soil To Plate STOP !!

Greece: Mentimeter in class about words that come into their mind when they think of Soil To Plate STOP project !!


Συνάντηση 2 στην Μπράγκα, Πορτογαλία από τις 13 έως τις 17 Μαΐου 2024

Meeting 2 in Braga, Portugal from 13th to 17th of May 2024.


Ημέρα 1

Καλωσόρισμα των συνεργατών από τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Γαλλία με μια εκδήλωση υποδοχής παρουσία του διευθυντή, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου


Day 1

Welcoming our partners from Bulgaria, Greece and Portugal with a ceremony with the attendance of the School's Principal, teachers and pupils of the school.


 

Francisco Sanches1

 

 

Francisco Sanches1

 

 

Francisco Sanches1

 

 

Francisco Sanches1

 

 

Francisco Sanches1

Συναντήσεις έργου / Project meetings

Συνάντηση 2 στην Μπράγκα, Πορτογαλία από τις 13 έως τις 17 Μαΐου 2024

Meeting 2 in Braga, Portugal from 13th to 17th of May 2024.


Ημέρα 1

Διαχείριση λεπτομερειών έργου: έλεγχος του TwinSpace μας, ανάλυση και λήψη αποφάσεων σχετικά με τη συνεργατική εργασία και πρόσβαση στα αποτελέσματα.


Day 1

Managing project's details: checking our TwinSpace, analysing and deciding about collaborative work and acessing the results. 

 


Francisco Sanches1

 


Ημέρα 5

Αποφασίζοντας την ημερομηνία για την επόμενη κινητικότητα και τις νέες κοινές δραστηριότητες.


Day 5

Deciding the date for the next mobility and new common activities. 

 


Francisco Sanches1

Επίσκεψη στις τάξεις / Visiting the classes

Συνάντηση 2 στην Μπράγκα, Πορτογαλία από τις 13 έως τις 17 Μαΐου 2024

Meeting 2 in Braga, Portugal from 13th to 17th of May 2024.

 


Ημέρα 1

Πρώτη επίσκεψη στις τάξεις


Day 1

First visit of the classes.

 


Francisco Sanches1

 

 


Francisco Sanches1

 

 


 Ημέρα 4

Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο


Day 4 

Visit to the pre-elementary school


Francisco Sanches1

 


Francisco Sanches1

Δραστηριότητες στο σχολείο / Activities at school

Το «Από το Χώμα στο Πιάτο» είναι ένα ευρωπαϊκό σχολικό πρόγραμμα που στοχεύει να προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες τεσσάρων δημοτικών σχολείων στη Γαλλία, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Πορτογαλία μια καλύτερη κατανόηση της σύνδεσης μεταξύ ανθρώπου και φύσης μέσω του «φαγητού».


"From Soil to Plate" is a European school project that aims to provide pupils from four primary schools in France, Greece, Bulgaria and Portugal with a better understanding of the connection between man and nature through "food".


Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύουν και συνεργάζονται ώστε οι μαθητές να μπορούν: 

  • Να παρατηρούν και να κατανοούν την προέλευση των τροφίμων και τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον.

  • Να ενεργούν με οικολογικά υπεύθυνο τρόπο.

  • Να συνεργάζονται.

  • Να αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες.

Teachers train and cooperate so that students can:

  • Observe and understand the origin of food and its connection with the surrounding environment

  • Act in an ecologically responsible manner

  • Collaborate

  • Develop core abilities

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου θα ασχοληθούμε με διάφορα θέματα: το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή· την ενέργεια και τους πόρους· τις διεθνείς σχέσεις και την αναπτυξιακή συνεργασία· τις κοινές αξίες και την ενεργό συμμετοχή των πολιτών.


Throughout the project we will address different themes: the environment and climate change; energy and resources; international relations and development cooperation; common values and civic engagement and active participation.



Συνεργατική δουλειά / Collaborative work

«Συνταγές από το Χώμα στο Πιάτο»


1. Κάθε σχολείο επιλέγει μια συνταγή με τους μαθητές - με τοπικά και εποχιακά υλικά, αν είναι δυνατόν. 

2. Γράφουν τη συνταγή στη μητρική σας γλώσσα και στα Αγγλικά (συστατικά, βήματα, σκεύη, κ.λπ.).  Κάνουν μια παρουσίαση σε PDF. 

3. Μαγειρεύουν και ηχογραφούν τη συνεδρία μαγειρικής στο σχολείο (δείχνουν κάθε βήμα ως σεμινάριο). 

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου 

4.  Δημιουργούν ένα βίντεο. 

5. Συμμετέχουν σε όλα τα βίντεο από τα 4 σχολεία και τα  μοιράζονται με τις οικογένειες.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου  


ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΣΤΟ  YOUTUBE:

https://youtu.be/txPUp7hcLFw


6. Κάθε χώρα μαγειρεύει τις άλλες 3 συνταγές στο σχολείο. 

7. Προκαλούν τις οικογένειες να ηχογραφήσουν σύντομα βίντεο στο σπίτι, μαγειρεύοντας και δοκιμάζοντας τις συνταγές. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Μέχρι 15 Απριλίου

8. Αποστολή πακέτων με τοπικά φαγητά στην Πορτογαλία, την Ελλάδα, τη Γαλλία, προκειμένου να οργανωθεί μια ευρωπαϊκή γιορτή. 

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Μέχρι τα τέλη Απριλίου  

9. Οργάνωση μιας Ευρωπαϊκής Ημέρας στο σχολείο για τον εορτασμό του έργου - προσκαλούν οικογένειες, προβάλουν βίντεο, δοκιμάζουν φαγητό, οργανώνουν εκθέσεις κ.λπ. 


Η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Ελλάδα, φέρνουν τοπικά προϊόντα και φαγητά στη Βουλγαρία κατά τη διάρκεια της 4ης συνάντησης. 

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Κατά τη διάρκεια του Μαΐου


“Soil TO Plate Recipes”


1. Each school chooses a recipe with students - with local and seasonal ingredients if possible.

2. Write the recipe in native language and in English (ingredients, steps, utensils, etc.). Make a presentation in PDF.

3. Cook and record the cooking session at school (show every step as a tutorial).
DEADLINE: Until the end of January

4. Create a video.

5. Join all the videos from the 4 schools and share them with the families.
DEADLINE: Until the end of February

OUR VIDEO ON YOUTUBE:

https://youtu.be/txPUp7hcLFw

6. Each country cooks the other 3 recipes at school.


7. Challenge the families to record short videos at home cooking and tasting the recipes.

DEADLINE: April the 15th

8. Send packages with local food to Portugal, Greece, France in order to organise a European celebration. 

DEADLINE: Until the end of April

9. Organise a European day at school celebrating the project - invite families, show videos, taste food, arrange exhibitions, etc.

France, Portugal, Greece, bring local things and food to Bulgaria during the 4th meeting.

DEADLINE: During the month of May


Δημοσιεύουν όλες τις πληροφορίες στο Google Slides.


Post all your information on Google Slides.



Εκδήλωση καλωσορίσματος / Welcome ceremony

Συνάντηση 3 στα Μελίσσια, Αθήνα, Ελλάδα από τις 14 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024


Meeting 3 in Melissia, Athens, Greece from 14th to 19th of October 2024.

 


Ημέρα 1

Καλωσόρισμα των συνεργατών από τη Βουλγαρία, τη Γαλλία και την Πορτογαλία με μια εκδήλωση παρουσία του διευθυντή, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου


Day 1

Welcoming our partners from Bulgaria, France and Portugal with a ceremony with the attendance of the School's Principal, teachers and pupils of the school.

 


welcome

 


welcome

 


welcome

 


welcome

 


welcome

 


Welcome Ceremony at the 1st Primary School Melission.

Συναντήσεις του έργου / Project meetings

Συνάντηση 3 στα Μελίσσια, Αθήνα, Ελλάδα από τις 14 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024.

Meeting 3 in Melissia, Athens, Greece from 14th to 19th of October 2024.

 


Ημέρα 1

Διαχείριση λεπτομερειών έργου: έλεγχος του TwinSpace μας, ανάλυση και λήψη αποφάσεων σχετικά με τη συνεργατική εργασία και πρόσβαση στα αποτελέσματα.


Day 1

Managing project's details: checking our TwinSpace, analysing and deciding about collaborative work and acessing the results. 


Project meetings

 


Meetings

Project meetings

Meetings

 


Ημέρα 3

Αποφασίζοντας για νέες κοινές δραστηριότητες και την ημερομηνία της επόμενης κινητικότητας. 


Day 3

Deciding new common activities and the date for the next mobility.


Meetings

 


Δραστηριότητες στο σχολείο / Activities at school


Συνεργατική δουλειά / Collaborative work


Κουίζ για το έργο «Από το Χώμα στο Πιάτο»

Quiz on the project “Soil TO Plate”

 


Οι εταίροι διοργανώνουν ένα κουίζ σχετικά με το έργο.

Partners organize a quiz about the project.

 


1. Κάθε σχολείο δημιουργεί 3 ερωτήσεις για το κουίζ. Οι ερωτήσεις  μπορεί να αφορούν τη χώρα, την πόλη ή τις δραστηριότητες του έργου.

1. Each school creates 3 questions for the quiz. The questions can be about the country, the city or the activities of the project.

 


2. Ακολουθείτε τον σύνδεσμο για να προσθέσετε τις ερωτήσεις.

2. Follow this link to add your questions:

https://quizizz.com/admin/assessment/682368fdc5424f1448cf28af?source=lesson_share

 


3. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παίζουν το κουίζ.

3. Students play the quiz.


Pupils enjoy playing in class  the quiz they all created about facts they have learnt about all the coyntries partners of the SOIL TO PLATE STOP project.

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο για να παίξετε το κουίζ.

Follow this link to play the quiz:

https://quizizz.com/admin/quiz/682368fdc5424f1448cf28af

 



Οι μαθητές και οι μαθήτριες παίζουν το Quizizz  στο έργο

Students play the Quizizz on the project

Fernanda Soares, Dr. Francisco Sanches School Cluster, Braga, Portugal

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παίζουν το Quizizz  που αναφέρεται στο έργο

Students play the Quizizz about the project!


Εκδήλωση καλωσορίσματος / Welcome ceremony

Συνάντηση 4 στο Blagoevgrad, Βουλγαρία από τις 5 έως τις 9 Μαΐου 2025


Meeting 4 in Blagoevgrad, Bulgaria from 5th to 9th of May 2025.


Ημέρα 1

Καλωσόρισμα των εταίρων από την Πορτογαλία, την Ελλάδα και τη Γαλλία με μια εκδήλωση παρουσία του διευθυντή του σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου.

Day 1

Welcoming our partners from Portugal, Greece and France with a ceremony with the attendance of the School's Principal, teachers and pupils of the school.

Welcome

 


First day in 4. OU "Dimcho Debelyanov"

Bulgaria

First day in 4. OU "Dimcho Debelyanov"

First day in 4. OU "Dimcho Debelyanov"

Welcome

First day in 4. OU "Dimcho Debelyanov"

 


Το καλωσόρισμα των εταίρων από τη Γαλλία, την Πορτογαλία και την Ελλάδα συνοδεύτηκε από μουσικό και χορευτικό πρόγραμμα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν ετοιμάσει τραγούδια στις γλώσσες των καλεσμένων μας, το οποίο ήταν το ξεχωριστό μας δώρο προς αυτούς.


The welcoming of guests from France, Portugal and Greece was accompanied by a music and dance program. Students had prepared songs in the languages ​​of our guests, which was our special gift to them.


Welcome ceremony

Добре дошли в България

Welcome

Συναντήσεις έργου / Project meetings

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εργαστηρίων, συζητήσαμε ένα σχέδιο για την ολοκλήρωση του έργου, συζητώντας πώς κάθε χώρα θα μπορούσε να ολοκληρώσει το έργο σε μεγάλη κλίμακα για διάδοση στο κοινό και τα μέσα ενημέρωσης, καθώς και την υλοποίηση ενός τελικού προϊόντος, ενός βιβλίου συνταγών και ενός ηλεκτρονικού βιβλίου.

During the last workshops, we discussed a plan for finalizing the project, discussing how each country could complete the project on a large scale for dissemination to the public and the media, as well as the realization of a final product, a recipe book and an e-book.


work meeting

 

Working meeting

work meeting


Επίσκεψη στις τάξεις / Visiting classes

Аfter a pleasant program, our guests were welcomed with bread and honey, according to old custom, after which we had a tour of the school and visited the classes.
Bulgaria
Welcoming with bread and honey
Welcoming with bread and honey
Welcoming with bread and honey
Welcoming with bread and honey

Welcoming with bread and honey

Welcoming with bread and honey

Classes tour

Meetings with students


Επίσκεψη στις τάξεις, συνάντηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες, παρατήρηση διαδραστικών μαθημάτων.

 


Visiting classrooms, meeting with students, observing interactive lessons.


Мeetings with students

Meetings with students

Meetings with students

Mental arithmetic lesson with gifted children

Meetings with students from Bulgarina school.

Мeetings with students

Ημέρα της Ευρώπης και τέλος των συναντήσεων / Europe day and end of meeting

Λήξη του έργου με μια τελική συνάντηση στη Βουλγαρία. Γιορτάσαμε την Ημέρα της Ευρώπης στις 09.05.2025 με μια μεγάλης κλίμακας παρουσίαση φαγητού, αφισών, μουσικών παραδόσεων από κάθε χώρα. Η τοπική κοινότητα καθώς και δημοσιογράφοι από το Βουλγαρικό Εθνικό Ραδιόφωνο παρακολούθησαν τη μεγαλοπρεπή Έκθεση Ευρώπης στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ντίμτσο Ντεμπελιάνοφ.


Closing of the project with a final meeting in Bulgaria. We celebrated Europe Day on 09.05.2025 with a large-scale presentation of food, posters, music traditions from each country. The local community as well as journalists from Bulgarian National Radio attended the grandiose Europe Fair in 4th Primary School Dimcho Debelyanov.


All partners

Bulgarian stand

Traditional clothes for Bulgarian carnaval

Dansers dansing HORO

Tradicion food and souvenirs

Portugal stand

Portugal stand

Bulgaria

The students were dressed in traditional Bulgarian costumes.

The students were dressed in traditional Bulgarian costumes.

Bulgarian stand

The students were dressed in traditional Bulgarian costumes.

Οι μαθητές ανταλλάσσουν κάρτες & έργα / Students exchanging cards & works

Greek pupils enjoy reading postcards from our project partner students

Greek pupils read and accept with joy postcards as gifts from their friends from the other partner schools.

Ημέρα της Ευρώπης στη Βουλγαρία / Europe Day in Bulgaria

The day of Europe in Bulgaria


Η Ημέρα της Ευρώπης στις 09.05.2025 στο 4ο Γυμνάσιο "Dimcho Debelyanov", γιορτάστηκε με μια έκθεση χωρών, μια έκθεση προϊόντων κρέατος από κάθε χώρα, αφίσες, κάρτες, τραγούδια και χορούς, και υπήρχαν ειδικά παιχνίδια, ένα από τα οποία ονομαζόταν "Συλλέκτες Γνώσης", όπου κάθε παιδί έπρεπε να ρωτήσει κάθε χώρα για τα ελκυστικά φαγητά, τους τόπους, την αρχιτεκτονική της, κ.λπ. 


Europe Day in 09.05.2025 in 4. OU "Dimcho Debelyanov", was celebrated with a fair of countries, an exhibition of meat products from each country, posters, cards, songs and dacing, and there were special games, one of which was called "Knowledge Collectors", where each child had to ask each country about their attractive foods, places, architecture, etc.


Bulgaria - europian day

Traditions

Tradicion Bulgarian music

Food degustation

Prsents

Bulgarian stand

Bulgaria

Traditions

Ημέρα της Ευρώπης στην Ελλάδα/ Europe Day in Greece

Celebration of the European Day at School

Greek pupils sing and dance songs from our project partner countries

Greek pupils sing and dance songs from our project partner countries

Greek pupils sing and dance songs from our project partner countries

Greek pupils sing and dance songs from our project partner countries

Celebration of the European Day at School

Ημέρα της Ευρώπης στην Πορτογαλία / Europe day in Portugal

Μια εξαιρετική ευκαιρία να διαδώσουμε το έργο μας και να μιλήσουμε για όλες τις καταπληκτικές δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε!


Great opportunity to disseminate our project and talk about all the amazing activities we performed!


Europe Day

 


Europe Day

 


 

Europe Day

 


Europe Day

 


Europe Day

 

Europe Day

 


Europe Day

 


Europe Day

 


Europe Day

 


Europe Day

 

Europe Day

Δράσεις Β΄ Δημοτικού Erasmus+ (Soil TO Plate) 2023-2024

Δράσεις Β΄ Δημοτικού

Βίντεο 1: Μαθαίνοντας για τη διατροφή

Βίντεο 2: Φυτεύοντας φασόλια σε γάντια(1)

Βίντεο 3: Φυτεύοντας φασόλια σε γάντια(2)

Βίντεο 4: Φυτεύοντας πατάτες(1)

Βίντεο 5: Φυτεύοντας πατάτες(2)

Βίντεο 6: Φυτεύοντας dragon fruitα

Βίντεο 7: Μαγειρεύοντας αράκα

Δράσεις Ε΄ Δημοτικού  Erasmus+ (Soil TO Plate) 2023-2024

Μαγειρεύοντας... Ε΄ Δημοτικού

Βίντεο 1: Σουβλάκι με πίτα

Βίντεο 2: Σπετσοφάι

Βίντεο 3: Μπατζίνα

Βίντεο 4: Φασολάδα

Βίντεο 5: Γλυκό αχλάδι

Βίντεο 6: Ψωμί

Βίντεο 7: Σαγανάκι

Βίντεο 8: Τυροπιτάκια

Δράσεις Α΄ Δημοτικού Erasmus+ (Soil TO Plate) 2023-2024

Φυτεύοντας στο παρτέρι - Α΄ Δημοτικού

Πατήστε ΕΔΩ , για να παρακολουθήσετε το βίντεο.

Thank you Portugal!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες από το σχολείο της Πορτογαλίας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα με τίτλο "Soil TO Plate" του Erasmus+ έστειλαν τις κάρτες που έφτιαξαν για τους μαθητές και τις μαθήτριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων.

Πατήστε ΕΔΩ , για να δείτε το βίντεο.





  Θερμοπυλών 4 Μελίσσια 15127