• 2108103026
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Δευ - Παρ 8:15 - 14:15

2016-2018: Erasmus + ΚΑ2

ERASMUS+ (2106-2018)

To 1ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων πάντα στοχεύει στο να εξασφαλίσει στους μαθητές υψηλά επίπεδα γνώσης και εμπειρίας που επιτυγχάνονται μέσω της συνεργασίας,της ανταλλαγής καλών διδακτικών πρακτικών και ιδεών με άλλα σχολεία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.Στο πλαίσιο αυτής της επιδίωξης καταφέραμε να επιτύχουμε την ένταξή μας στο κορυφαίο, καινοτόμο ,εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+Δράση ΚΑ2 (συμπράξεις σχολείων),το οποίο θα εκπονείται για  δύο έτη(2016-2018).

Το πρόγραμμα τιτλοφορείται <<Stay 3E-Stay Eco-friendly, Entrepreneurial,European>>δηλ. << Μείνε φιλικός προς το περιβάλλον, πρωτοπόρος-υπέρμαχος της καινοτομίας και Ευρωπαίος>>

Όπως γίνεται κατανοητό από τον τίτλο ,το περιεχόμενο του προγράμματος  είναι πολυδιάστατο και αντικατοπτρίζει το νέο όραμα της σχολικής εκπαίδευσης.Το κύριο ζητούμενο στη σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα είναι να μπορέσει το εκπαιδευτικό σύστημα να εξοπλίσει τις νέες γενιές με τις ικανότητες που θα τις καταστήσουν ικανές να βρεθούν ενταγμένες με επιτυχία  στην αγορά εργασίας και θα εξαλείψει όλους εκείνους τους παράγοντες εξαιτίας των οποίων πολλοί μαθητές εγκαταλείπουν πρώιμα το σχολείο νιώθοντας αδυναμία ν?ακολουθήσουν μ?επιτυχία τις απαιτήσεις που τους θέλουν να κατευθύνονται αποκλειστικά προς την ακαδημαϊκή μόρφωση και καριέρα.

   Η ιδέα σχεδιασμού και υλοποίησης του συγκεκριμένου προγράμματος βασίστηκε στα παραπάνω δεδομένα και στην ανάλυση των αναγκών και των ιδιατεροτήτων των μαθητών όλων των σχολείων-συνεργατών μας.

Οι χώρες και οι πόλεις με τα σχολεία των οποίων συνεργαζόμαστε είναι οι ακόλουθες:

Πολωνία(συντονίστρια-πόλη Pulawy),Γαλλία(πόλη Brignoles),Ιταλία(πόλη Carmagnola),Ισπανία(πόλη Aranjuez),Ρουμανία(πόλη Iasi)

        ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Κύρια επιδίωξή μας είναι ν?αναπτύξουμε στους μαθητές  την ικανότητα να μπορούν να μεταφέρουν τη σχολική γνώση στην πράξη και σε συνθήκες πραγματικής ζωής.Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να προσφέρει πρακτικές λύσεις για την αρμονική ανάπτυξη των ικανοτήτων αυτών.Ενδιαφέρεται για τις ανάγκες όλων των μαθητών ανεξαρτήτως ηλικίας,γλωσσικού επιπέδου και σχολικής επίδοσης .Η ποικιλία των δραστηριοτήτων θα οδηγήσει προς την επιθυμητή κατεύθυνση.Θα τεθούν οι βάσεις για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σχετικών με την επιχειρηματικότητα μέσω της επαφής των μαθητών με τοπικές επιχειρήσεις οι οποίες αξιοποιούν φυσικούς πόρους διαθέσιμους στην ευρύτερη περιοχή με τρόπο ευρηματικό και ταυτόχρονα φιλικό προς το περιβάλλον.Μέσω  αυτής της επαφής δίνονται τα απαραίτητα ερεθίσματα ώστε   στο μέλλον τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν αυτή τη γνώση στην επιλογή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.
  • Τα παιδιά θα εμπλακούν σε δραστηριότητες βιωματικού χαρακτήρα σε όλη τη διάρκεια εκπόνησης του προγράμματος.( π.χ..φύτευση ,φροντίδα σχολικού κήπου,συλλογή και χρησιμοποίηση καρπών , λαχανικών,βοτάνων σε εύκολες και  υγιεινές συνταγές ?.). Θα μεταφέρουν γενική μαθηματική γνώση σε καταστάσεις πραγματικότητας όπως για παράδειγμα με μετρήσεις  που θα πραγματοποιήσουν στην επιφάνεια του σχολικού κήπου,στο ζύγισμα τροφίμων,στη σύγκριση τιμών διαφόρων προϊόντων,μέτρηση θερμίδων ,ακριβείς εκτελέσεις συνταγών κ.ά.Ταυτόχρονα, μέσα από τη συνεχή επαφή με τα παιδιά από τα υπόλοιπα σχολεία θα γνωρίσουν, εκτός από την πολιτισμική κουλτούρα, τα κατά τόπους οικολογικά προϊόντα,τον τρόπο επεξεργασίας τους,οικολογικές φάρμες κλπ.
  • Οι μαθητές μας θα αναπτύξουν ικανότητες συνεργατικής μάθησης αρχικά  σε επίπεδο τάξης,σχολείου  και ακολούθως με τα παιδιά  από διαφορετικά σχολικά και πολιτισμικά περιβάλλοντα .Η εμπλοκή τους σε κοινές δραστηριότητες θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ότι ,ανεξάρτητα από την απόσταση που τους χωρίζει ,υπάρχουν πολλά σημεία που τους ενώνουν. Θα μπορέσουν να δημιουργήσουν κοινά εκπαιδευτικά προϊόντα όπως βιβλίο μαγειρικής ή κάποιο συνεργατικό παραμύθι και θα αναπτύξουν νέες φιλίες.
  • Θα εξοικειωθούν με τη σύγχρονη τεχνολογία χρησιμοποιώντας πρωτότυπα ψηφιακά εργαλεία με ευρηματικό τρόπο στις παρουσιάσεις του σχολείου ,της πόλης τους,στη δημιουργία κουίζ και ψηφιακών βιβλίων.
  • Θα εξασκήσουν και θα βελτιώσουν το επίπεδο γνώσεων της αγγλικής γλώσσας μια που αυτή αποτελεί την κοινή γλώσσα επικοινωνίας μας με τους εταίρους μας και σε αυτήν θα παρουσιάζονται αρκετές παιδικές εργασίες.
  • Στόχος των εκαιδευτικών της παιδαγωγικής ομάδας του έργου είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότερες τάξεις αλλά και ειδικότητες εκπαιδευτικών οι οποίοι θα καθοδηγούν και θα βοηθούν τους μαθητές στην πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων του προγράμματος.

Οι δραστηριότητες είναι χωρισμένες κατά ηλικιακή ομάδα και θεματικές ενότητες.Κάποιες θα πραγματοποιούνται από τους μαθητές μικρότερων τάξεων ,κάποιες άλλες από μεγαλύτερες  ενώ κάποιες θα είναι κοινές για όλους.

Οι δραστηριότητες θα πραγματοποιούνται στις τάξεις των παιδιών, σε οποιοδήποτε μαθησιακό αντικείμενο στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος θεωρεί ο εκπαιδευτικός ότι μπορεί να τις ενσωματώσει.Η σειρά των δραστηριοτήτων και το γενικό περιεχόμενό τους  έχει ,σε γενικές γραμμές ,ήδη συμφωνηθεί με τους εταίρους και τηρείται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο καθορίζει η συντονίστρια χώρα.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Οι αναρτήσεις των εργασιών των παιδιών όλων των σχολείων(βίντεο,φωτογραφίες από τις δραστηριότητες κ.ά,) αναρτώνται στην ιστοσελίδα του κάθε  σχολείου και στην πλατφόρμα twinspaceτου eTwinningκατά θεματικές ενότητες και όχι ανά χώρα ξεχωριστά.

ToeTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ευρωπαικής Επιτροπής να ενθαρρύνει όλα τα σχολεία στην Ευρώπη να σχηματίσουν μια συνεργασία χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους τεχνολογίας επικοινωνιών. Σε κάθε χώρα, υπάρχει μια Εθνική Υπηρεσία Στήριξης (ΕΥΣ). ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο ,υπάρχει μια Κεντρική Υπηρεσία Στήριξης (ΚΥΣ) η οποία συντονίζεται από το ΕuropeanSchoolnet στις Βρυξέλλες με μια Ευρωπαική Πύλη eTwinning γεμάτη με ιδέες, προτάσεις προγραμμάτων και επικοινωνίας.

Ειδικότερα, προσφέρει μια πλατφόρμα για τους εκπαιδευτικούς μέσα από την οποία μπορούν να επικοινωνούν με αντίστοιχα σχολεία άλλων συνεργαζόμενων ευρωπαϊκών  χωρών, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται εμπειρίες και καλές διδακτικές πρακτικές.

Με λίγα λόγια, να αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος  της συναρπαστικής κοινότητας εκμάθησης της Ευρώπης. H πλατφόρμα του προγράμματος είναι προστατευμένη και βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Εκεί μπορούν να μπαίνουν μόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν αναλάβει το πρόγραμμα και οι μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν με την καθοδήγηση των αρμόδιων εκπαιδευτικών. Δεν μπορεί λοιπόν κάποιο άτομο εκτός προγράμματος να μπει στην πλατφόρμα, γι? αυτό και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Δε δίνονται κωδικοί πρόσβασης στο twinspaceστους μαθητές, αλλά αυτοί  παρακολουθούν το οπτικό υλικό στον χώρο του σχολείου με την επίβλεψη του δασκάλου ή του εκπαιδευτικού ειδικότητας.

Η εμπειρία αυτή θεωρούμε ότι θα είναι πραγματικά αξιόλογη και τα αποτελέσματα θετικά και ουσιαστικά για τους μαθητές μας που ανοίγουν τους ορίζοντές τους,γνωρίζουν καινούριους τόπους,διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και πολιτισμούς,ενώ παράλληλα μαθαίνουν να συνεργάζονται και να εξασκούνται στην αγγλική γλώσσα.Επιπλέον ,αναπτύσσεται ένα θετικό κλίμα στη σχέση μαθητών και διδακτικής διαδικασίας.Αλλάζει η μέθοδος διδασκαλίας και πραγματοποιείται η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.Έτσι οι μαθητές αποκτούν τα κίνητρα για να μάθουν και η μάθηση γίνεται διασκέδαση.

Για όλους αυτούς τους λόγους η συμμετοχή μας σε ένα τέτοιο πρόγραμμα μας κάνει υπερήφανους.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

  1. Οι μαθητές των τμημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ άντλησαν πληροφορίες για τις χώρες ?εταίρους μας  και τις πόλεις όπου βρίσκονται τα σχολεία με τα οποία συνεργαζόμαστε,έτσι ώστε να αποκτήσουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ευρύτερο περιβάλλον στο οποίο ζουν οι νέοι τους φίλοι. Στη συνέχεια ,οι μαθητές των μικρότερων τάξεων παρουσίασαν σε ομάδες τις εργασίες τους.Το ίδιο έκαναν και οι μεγαλύτεροι μαθητές με τη διαφορά ότι παρουσίασαν τις εργασίες τους στα Αγγλικά μια που η  κοινή γλώσσα επικοινωνίας μας με τα παιδιά των άλλων χωρών είναι η αγγλική
  2. Οι εργασίες αυτές αναρτήθηκαν στις γωνιές Erasmus+ που δημιουργήθηκαν στους διαδρόμους του σχολείου αλλά και στις αίθουσες διδασκαλίας.

    {gallery}septemvriou{/gallery}

    {gallery}sepsun{/gallery}

ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

  1. Δημιουργία του Logo(συμβόλου) του προγράμματος

Ο σχεδιασμός,ο τίτλος και οι στόχοι του προγράμματος επεξηγήθηκαν στους μαθητές ώστε να μπορέσουν να αντιληφθούν τους λόγους για τους οποίους αυτό πραγματοποιείται και οι ίδιοι αποτελούν μέρος του και να μπορέσουν να φιλοτεχνήσουν το σύμβολο που θα συγκεντρώνει όλες τις έννοιες  του προγράμματος σε μια ζωγραφιά. Τα παιδιά ζωγράφισαν ,σε ομάδες, ευφάνταστες ζωγραφιές.

Στη συνέχεια,οι μαθητές επέλεξαν την καλύτερη ζωγραφιά του τμήματός τους.

Από αυτές ,αντιπρόσωποι κάθε τάξης επέλεξαν την καλύτερη ζωγραφιά του σχολείου που θα αντπροσωπεύσει το 1ο Δημοτικό  Σχολείο Μελισσίων στην ψηφοφορία για το καλύτερο logo του προγράμματος  που θα πραγματοποιηθεί στην πρώτη συνάντηση εκπαιδευτικών και μαθητών τον Νοέμβριο στην πόλη Carmagnola της Ιταλίας.

{gallery}octdr{/gallery}

ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

  1. Προετοιμασία εργασιών για την παρουσίασή τους στην Ιταλία.Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές της ΣΤ τάξης δημιούργησαν στο μάθημα Πληροφορικής παρουσιάσεις Powerpoint για το σχολείο,τη χώρα,τα προϊόντα και την πόλη τους.
  2. Οι μαθητές που θα ταξιδέψουν στην Ιταλία, μαζί  με τους συμμαθητές  τους , δημιούργησαν ένα παιχνίδι εκμάθησης λεξιλογίου με flash cards για να μπορέσουν να διδάξουν με ευχάριστο τρόπο ελληνικό λεξιλόγιο που αφορά σε ελληνικά προϊόντα στα παιδιά των άλλων χωρών.

{gallery}noembriou{/gallery}

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ CARMAGNOLA ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ(6 ως 12 Νοεμβρίου 2016)

Το πρώτο ταξίδι  μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από όλα τα σχολεία των χωρών ?συνεργατών  του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στην πόλη Carmagnola,της Ιταλίας. Η πόλη αυτή βρίσκεται  στα βορειοδυτικά της Ιταλίας  και είναι κοντά στα σύνορα με τη Γαλλία και την Ελβετία.  Οι Άλπεις αποτελούν το φυσικό σύνορο με αυτές τις χώρες Η πόλη απέχει μόλις 30 χλμ,από το Τορίνο κι έχει  περίπου 30.000 κατοίκους. Είναι μια πανέμορφη μεσαιωνική πόλη με ιδιαίτερα ενδιαφέρον ιστορικό κέντρο και ήσυχους ρυθμούς ζωής. Οι κάτοικοι ιδιαίτερα φιλικοί και  φιλόξενοι.Οι οικογένειες μάλιστα που φιλοξένησαν τους μαθητές μάς άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και μεταξύ μας αναπτύχθηκε μια ιδιαίτερη φιλία.

{gallery}italia{/gallery}

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

  1. Όλοι οι μαθητές που ταξίδεψαν στην  Ιταλία ήταν οι πρεσβευτές της χώρας και του σχολείου τους .Γι?αυτό τον λόγο έπρεπε να παρουσιάσουν και να γνωρίσουν στους υπόλοιπους  τον τόπο τους αλλά και τους ίδιους. Ξεκινώντας λοιπόν από μια ξενάγηση  και υποδοχή στους χώρους του σχολείου φιλοξενίας ,ακολούθησε η προσέλευση όλων των παρευρισκόμενων σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα όπου έγινε η παρουσίαση των ομάδων και των δασκάλων συνοδών τους.Τα παιδιά μιλώντας στα Αγγλικά, συστήθηκαν, μίλησαν για τα ενδιαφέροντά τους και ακολούθησε η παρουσίαση από τα ίδια των εργασιών powerpoint και βίντεο που είχαν ετοιμάσει προτού ταξιδέψουν.

    {gallery}italia1{/gallery}

  2. Όλοι οι μαθητές παρουσίασαν λέξεις της καθημερινότητας στη γλώσσα τους και με παιχνίδια όπως κρεμάλα προσπάθησαν να τις γνωρίσουν στα υπόλοιπα παιδιά.

  3. Οι μαθητές προχώρησαν στη διδασκαλία νέου λεξιλογίου παίζοντας το παιχνίδι των καρτών και λέξεων που είχαν ήδη φτιάξει. Μέσα σε ευχάριστο κλίμα,  παρουσίασαν στους νέους φίλους μια παρουσίαση powerpoint αρχικά με εικόνες και περιγραφή των πιο αντιπροσωπευτικών ελληνικών προϊόντων ,προσέφεραν στα παιδιά να δοκιμάσουν κάποια από αυτά και στη συνέχεια τους δίδαξαν το λεξιλόγιο που αντιστοιχούσε σε αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιώντας  εικόνες και flashcards.

    {{gallery}italia2{/gallery} 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ?ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

  1. Οι ομάδες δασκάλων και μαθητών που βρέθηκαν στην Ιταλία ,πραγματοποίησαν ψηφοφορία κι επέλεξαν το logo που θα αποτελέσει το σύμβολο του έργου μας. Τα παιδιά αφού είδαν συγκεντρωμένα τα καλύτερα logo όλων των χωρών στην οθόνη του προτζέκτορα,επέλεξαν,ψήφισαν και οι δάσκαλοι καταμέτρησαν τις ψήφους. Νικητής αναδείχτηκε το logo που φιλοτέχνησε μια Ιταλίδα μαθήτρια.Η έμπνευση και η εκτέλεσή του στο χαρτί ήταν πραγματικά εξαιρετικές.

    {gallery}italia3{/gallery}
  2. Οι κάτοικοι της Carmagnola δίνουν μεγάλη έμφαση στην καλλιέργεια βιολογικών προϊόντων.Τα παιδιά λοιπόν συμμετείχαν σε αρκετά βιωματικά εργαστήρια με σχετική θεματολογία .Στη φάρμα La Cascina del Mulino αρχικά παρακολούθησαν μια διάλεξη για τον τρόπο που πρέπει να γίνεται το όργωμα,η σπορά ,η φύτευση των λαχανικών.Συμμετείχαν σε παιχνίδια ,περιπλανήθηκαν στη φάρμα,είδαν ζώα ,έσπειραν σπόρους σε οργωμένο χωράφι,πέρασαν από τα φυτώρια και, χωρισμένοι σε ομάδες ,προχώρησαν στην κατασκευή με οικολογικά υλικά  της μασκότ του έργου,ενός σκιάχτρου. Προέκυψαν πολύ όμορφες δημιουργίες,επιλέχθηκαν οι καλύτερες και τις επόμενες μέρες έγινε ψηφοφορία και επιλογή του καλύτερου σκιάχτρου,το οποίο θα αποτελέσει τον κεντρικό ήρωα του προγράμματος.Αυτή τη φορά νικητής ανακηρύχτηκε η Ρουμανία και το σκιάχτρο που δημιούργησε ένας Ρουμάνος μαθητής.

    {gallery}italia4{/gallery}

  3. Η παρασκευή φρέσκου παγωτού από αγνά υλικά αποτελεί καθημερινότητα  και αναγκαιότητα στην Carmagnola.Στο εργαστήριο Gelati παρακολουθήσαμε βήμα- βήμα την παρασκευή παγωτού βανίλια και στρατσιατέλα. Όλη η διαδικασία κράτησε σχεδόν μισή ώρα και τελικά γευτήκαμε παγωτό με αυθεντική γεύση χωρίς προσθήκη χρωστικών ουσιών και χημικών συστατικών.

    {gallery}sustatika{/gallery}

  4. Στην πόλη λειτουργεί ένα σχολείο γεωπονικής όπου μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με σχετικά επαγγέλματα φοιτούν εκεί. Μαθαίνουν τρόπους εκμετάλλευσης της ηλιακής ενέργειας,καλλιέργειας διαφόρων φυτών και δέντρων κά. Οι μαθητές αυτοί λοιπόν έδειξαν στα παιδιά βήμα-βήμα τον τρόπο παρασκευής μηλόξυδου.

    {gallery}mhlo3ido{/gallery}

ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

  1. Το Τορίνο είναι μια  πανέμορφη πόλη με τεράστια ιστορία και καταπληκτικά μεσαιωνικά ,αναγεννησιακά αλλά και νεώτερης αρχιτεκτονικής μνημεία. Στην πρώτη μας επίσκεψη στην πόλη πήραμε το τουριστικό λεωφορείο όπου απολαύσαμε τις ομορφιές της πόλης.

    {gallery}3enaghseis{/gallery}

  2. Η δεύτερη επίσκεψή μας στο Τορίνο επικεντρώθηκε στο Μουσείο Κινηματογράφου το οποίο στεγάζεται σε ένα μοναδικής αρχιτεκτονικής κτίριο που ονομάζεται Mole Antonelliana. Ανεβαίνοντας αρκετά ψηλά με τον ανελκυστήρα απολαύσαμε τη μοναδική θέα της πόλης του Τορίνο. Ανεπανάληπτη εμπειρία. Στη συνέχεια απολαύσαμε μια βόλτα στο νυχτερινό Τορίνο.

    {gallery}torino{/gallery}

  3. Λίγο πιο έξω από την πόλη της Carmagnola, βρίσκεται το εξαιρετικής ομορφιάς κάστρο Racconigi. Ολοι μας ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο με αυτή την επίσκεψή μας.

    {gallery}mas{/gallery}

  4. Η πρώτη μας βόλτα έξω από την πόλη της Carmagnola ήταν  μια έκπληξη που μας έκαναν οι  οικογένειες που φιλοξένησαν τα παιδιά μας στη διάρκεια της επίσκεψής μας εκεί. Η πόλη που επισκεφτήκαμε αποτελεί ένα ζωντανό μνημείο και ονομάζεται Alba. Μια πόλη γεμάτη με υπέροχα μνημεία αλλά και καταπληκτική υπαίθρια αγορά με ντόπια βιολογικά προϊόντα όπως τυριά,αλλαντικά,κρασιά, κολοκύθες και τη διάσημη λευκή τρούφα. Η εμπειρία μοναδική και η παρέα υπέροχη.

    {gallery}iperoxi{/gallery}


  Θερμοπυλών 4 Μελίσσια 15127