• 2108103026
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Δευ - Παρ 8:15 - 14:15

Εκπαιδευτική Ενημέρωση

1ο Δημοτικό Μελισσίων

Την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 ήρθε στο σχολείο μας το πράσινο κινητό σημείο της εταιρείας THE GREEN CITY , για να μας ενημερώσει για το πρόγραμμα "ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ, ΚΕΡΔΙΖΩ".

Οι μαθητές και οι μαθητές όλων των τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων συμμετείχαν και ανακύκλωσαν απορρίμματα που είχαν κατηγοριοποιήσει σε σακούλες με κριτήριο το ανακυκλώσιμο υλικό.

Πατήστε ΕΔΩ για να παρακολουθήσετε το βίντεο από τη σχετική δράση.

Ανακύκλωσε Σήμερα, για μια πιο Πράσινη Πόλη Αύριο!


Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με το παρακάτω έντυπο:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ_ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ_ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ_2024-2025

Οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν ηλεκτρονικά, εκτυπώνουν και υπογράφουν την ανωτέρω αίτηση-δήλωση.

Κατόπιν, την προσκομίζουν δια ζώσης καθημερινά από τις 08:15 μέχρι τις 14:15.

Εναλλακτικά, την σκανάρουν και την αποστέλλουν στο email της σχολικής μονάδας:  Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  .

Οι αιτήσεις-δηλώσεις εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2024.

 


Η Δ΄ τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων πραγματοποίησε μια βιωματική δράση για την Πανελλήνια Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού στις 06/03/2024 στο Ανοικτό Γήπεδο Μελισσίων με τίτλο "Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στη βία". Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε τη ίδια ώρα πανελλαδικά από όλα τα σχολεία που ανήκουν στο Πανελλήνιο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης στο οποίο έχει ενταχθεί το σχολείο μας. Τη δράση παρακολούθησαν οι γονείς/κηδεμόνες και οι τοπικές δημοτικές αρχές. Σε αυτή τη δράση συμπράξαμε στον ίδιο χώρο του γηπέδου με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων. Στο τέλος της δράσης, σπάσαμε συμβολικά μπαλόνια... σπάζοντας τη σιωπή μας. Τα μπαλόνια μόνο τα σπάσαμε και δεν τα αφήσαμε να ίπτανται, για να μειώσουμε το αποτύπωμά μας. Την επιμέλεια του μουσικοκινητικού δρώμενου που βασίστηκε στο τραγούδι "Χέρια σαν κι αυτά" επιμελήθηκαν ο εκπαιδευτικός της Θεατρικής Αγωγής κ. Λεωνίδας Παπαδόπουλος, η  εκπαιδευτικός της Μουσικής Αγωγής κ. Πελαγία Ψαλτοπούλου και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των τμημάτων της Δ΄ τάξης: κ. Έλενα Θαλασσινού, κ. Χριστίνα Μαμιού και κ. Σταματίνα Φριλίγκου. Μπορείτε να δείτε το βίντεο που δημιουργήθηκε πατώντας στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο https://files.e-me.edu.gr/s/erGTrTxYZpYS8oK .

IMG-046bd38edfdf85448268660724651fe7-V


                                                                           (ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ) ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

https://minedu-primary.webex.com/meet/diargyrop  (A1) ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/skolympari (Α2) ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/kapchris     (Α3) ΚΑΠΟΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

https://minedu-primary2.webex.com/meet/margkar  (Β1) ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

https://minedu-primary2.webex.com/meet/apvasiliki (Β2) ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

https://minedu-primary.webex.com/meet/vipouspou (Β3) ΠΟΥΣΠΟΥΡΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

https://minedu-primary.webex.com/meet/sakkanna (Γ1) ΣΑΚΚΑ ΑΝΝΑ

http://minedu-primary.webex.com/meet/marietgasp (Γ2) ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΥ ΜΑΡΙΕΤΙΝΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/sofbeloka  (Γ3)ΜΠΕΛΟΚΑ ΣΟΦΙΑ 

https://minedu-primary.webex.com/meet/f1967     (Δ1) ΦΡΙΛΙΓΚΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/chmamiou (Δ2) ΜΑΜΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/elethala  (Δ3) ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ ΕΛΕΝΗ

https://minedu-primary.webex.com/meet/nagian1  (Ε1) ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/antonkomis  (Ε2)ΚΟΜΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

https://minedu-primary.webex.com/meet/iliazachar    (Ε3) ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

 https://minedu-primary.webex.com/meet/sklsofia    (Στ1) ΣΚΛΑΠΑΝΗ ΣΟΦΙΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/christos5d   (Στ2) ΧΑΨΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

https://minedu-primary.webex.com/meet/egiannoulaki (TE) ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

https://minedu-primary.webex.com/meet/vickypan (ΑΓΓΛΙΚΑ) ΒΙΚΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

https://minedu-primary.webex.com/meet/atrimpou (ΑΓΓΛΙΚΑ)ΤΡΙΜΠΟΥ ΑΓΑΘΗ 

https://minedu-primary.webex.com/meet/grkourtina (ΑΓΓΛΙΚΑ) ΓΡΑΜΜΑΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/irena80 (ΓΑΛΛΙΚΑ) ΤΣΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

https://minedu-primary.webex.com/meet/okanell     (ΓΑΛΛΙΚΑ) ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΡΑΝΙΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/gdragazis (ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) ΔΡΑΓΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

https://minedu-primary.webex.com/meet/stmiami (ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) ΜΙΑΜΗ ΣΤΕΛΛΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/ppsaltop (ΜΟΥΣΙΚΗ)  ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/mtsiplit  (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ)  ΤΣΙΠΛΙΤΑΡΗ ΣΟΝΙΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/leopapadο  (ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

https://minedu-primary.webex.com/meet/johnanasto  (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ) ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/akazamia (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)  ΚΑΖΑΜΙΑ ΑΝΝΑ

https://minedu-primary2.webex.com/meet/athnikolet (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)  ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

https://minedu-primary.webex.com/meet/afilimegka   (ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ) ΦΙΛΗΜΕΓΚΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

1η ΩΡΑ:  08:35΄ -  09:05΄

2η ΩΡΑ:  09:20΄ -  09:55΄

3η ΩΡΑ:  10:10΄ - 10:45΄

4η ΩΡΑ:  11:00΄ -  11:30΄

5η ΩΡΑ:  11:50΄ -  12:25΄

6η ΩΡΑ:  12:40΄ -  13:15΄


Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι στο Σχολείο μας, για το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023, λειτουργεί Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), με την παρουσία Ψυχολόγου και Κοινωνικής Λειτουργού.

Σκοπός της Ε.Δ.Υ., ειδικότερα, είναι: α) η διερεύνηση και ο εντοπισμός των εκπαιδευτικών αναγκών, του είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στην ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στη μάθηση καθώς και η εφαρμογή παιδαγωγικών, εκπαιδευτικών και άλλων υποστηρικτικών μέτρων για το σύνολο των μαθητών της σχολικής κοινότητας συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και β) η υλοποίηση εξατομικευμένων ή ομαδικών δράσεων ενίσχυσης των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών, παιδαγωγικής και συμβουλευτικής ψυχοκοινωνικής στήριξης σε εκπαιδευτικούς και γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών και συνολικά, η εφαρμογή στοχευμένων παρεμβάσεων ενδυνάμωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας (πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής, πρόγραμμα προετοιμασίας για τη μετάβαση στην επόμενη σχολική βαθμίδα, εξατομικευμένο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης κ.α.). Για τα ανωτέρω συνεργάζεται με το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Β΄ Αθήνας, το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο 3ου Τομέα Λυκόβρυσης και τις υπηρεσίες του Δήμου Πεντέλης.

Μέσω της Ε.Δ.Υ. υποστηρίζεται η εκπαιδευτική κοινότητα ως σύνολο σε ζητήματα που αφορούν την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση, την ανάπτυξη μιας ομαδοσυνεργατικής κοινότητας μάθησης και την αντιμετώπιση φαινομένων όπως η σχολική διαρροή, η σχολική βία και οι καταστάσεις κρίσης.

Ο στόχος του προσωπικού της Ε.Δ.Υ. είναι ένα συμπεριληπτικό σχολείο και η υποστήριξη των μαθητών που έχουν την ανάγκη για ιδιαίτερο τρόπο εκπαιδευτικής προσέγγισης ώστε να αντιμετωπιστούν δυσκολίες που δύνανται να προκύψουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η Ψυχολόγος και η Κοινωνική Λειτουργός θα παρευρίσκονται στο σχολείο μας κάθε Τετάρτη. Για οποιαδήποτε πληροφορία και για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης  μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δ/νση του Σχολείου  στο τηλ. 2108042342 ή ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .


29-04-2022 Νέα Πρωτόκολλα COVID-19 στην εκπαίδευση

Οι εκπαιδευτικές μας μονάδες θα ανοίξουν μετά τις διακοπές του Πάσχα με νέο πρωτόκολλο, σύμφωνο με τη διεθνή τάση αποκλιμάκωσης των μέτρων κατά της COVID-19, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής των Ειδικών, ενώ θα εξακολουθήσουν να διατηρούνται σε ισχύ μέτρα που ανακοινώνονται σήμερα με Κοινή Υπουργική Απόφαση. Ειδικότερα: 

 

Στα σχολεία:

  • Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.
  • Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) - Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.)

 

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

 

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
  • Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

 

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές και εκπαιδευτικούς:

  • Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.
  • Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.
  • Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

 

Πλέον, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα. Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. συνεχίζουν να κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία βάση για τον τακτικό εργαστηριακό τους έλεγχο 1 φορά την εβδομάδα και, παράλληλα, υποχρεούνται να κάνουν δήλωση για τους διαγνωστικούς ελέγχους που διενεργούν ως στενές επαφές κρούσματος εντός και εκτός σχολικού πλαισίου. (Αντίστοιχα, για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων, οι δηλώσεις που χρειάζονται σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο εξακολουθούν να γίνονται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.)

 

Η υπευθυνότητα που έχει επιδείξει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, τόσο ως προς την τήρηση των μέτρων όσο και ως προς την ανταπόκριση στον εμβολιασμό, αποτελεί παράδειγμα για την ελληνική κοινωνία. Ο εμβολιασμός παραμένει η ισχυρότερη ασπίδα μας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

 


Υποκατηγορίες


  Θερμοπυλών 4 Μελίσσια 15127